02 januari 2011

Dagens App

Ännu en i raden av nödvändiga ...
RunKeeper.
Testade den igår.
Funkade perfekt.
Var femte minut talade hon för mig ...
Hur långt.
Hur fort.

Väl hemma fick jag direkt en mail med hela resultatet!!


Kopplas lätt ihop med musikspelaren.
Shuffle sen gack man ...
Ska dock sägas .. lite svaj i musiken ..
Men det kanske berodde på att jag gick så fort :)
Medelhastigheten blev 9:46 km/tim.
Men jag var uppe i 11:1 ...

Det bästa med denna App var dock priset.
Gratis.
Free.
Om man laddade hem den innan den 31/12 ...
.. och det gjorde man ju ...
Ganska självklart.
Gratis är gott ...

Sa jag det?
Sa jag en egen sida.
Man får en egen sida där alla "träningar" sparas.
Bra eller hur!
För det här kommer man ju att hålla på med :)))

***

8 kommentarer:

  1. Haha, så praktiskt! Vimsar man bort sig på barrundorna får man mail...om man hittar hem :-)

    Egen sida? Latsida...

    SvaraRadera
  2. Praktiskt är bara ett förnamn.
    Övervakade fyllerundor, jo jag tackar!
    För det är enklare än så för om man inte vet var man är när man är .. så finns det ju en inbyggd karta.
    DU är här nu :)

    Latsida??
    Latsida?
    Nej jag låtsas som om du inte skrev det!

    SvaraRadera
  3. Är JAG DÄR NU??? Innebär det att jag blir inbyggd, eller..?

    SvaraRadera
  4. Inbyggd i Dovas då eller :)?

    SvaraRadera
  5. Kan jag trivas där? Hursom helst bör jag byggas in, lokalsinnet klarar inte stora ytor.

    SvaraRadera
  6. Trivas?
    Hahaha.
    Så fort du satt din fot där kommer inspelningsteamet och han Martin.
    Äntligen hemma!!
    Sen blir det byggstopp!!

    SvaraRadera
  7. Foten sitter på benet jag skänkte till loppisen så...

    SvaraRadera
  8. Förr var allt till salu men nu är allt är sålt-
    Shit nu börjar Stones ...

    SvaraRadera