06 januari 2011

Dagens Inlämning

Har du packat kartongerna än?
Det är lugnt.
Än finns det tid ...
Först klockan 15 öppnar vi galleriets dörrar ...


STÖDLOPPIS.

Du skänker, vi säljer, du köper, vi tar pengarna!!


Gör två flugor på smällen
Skänk och köp

Gör av med ditt överskott och skapa ett nytt,
stöd Nationalgalleriet!
Alla korvören går in i galleriets bottenskrapade!!

NATIONALGALLERIET har loppmarknad 8/1 – 9/1 2011
Öppetider: 12.00 till 17.00
Baren öppen från 17.00 till 20.00

Inlämning av bra grejor tors den 6/1 15.00 –19.00
Baren är öppen under inlämningstiden ...

Nationalgalleriet är som en liten hund med ett stort bett.
Stöd hunden: ge den ett ben eller två!


***

8 kommentarer:

  1. Är det dags att döpa om galleriet från nationalistgalleriet till galleri lilla fina feta vita vofsingen?

    SvaraRadera
  2. Varför inte galleri lilla fina feta brorsan??

    En annan intressant sak som mobilhände!
    När du kommenterar via mobilen får jag upp mobilsidevarianten på datorn??

    SvaraRadera
  3. Mobilsidevarianten... av vad då? Av din blogg??? Eh...??

    SvaraRadera
  4. Ja Eh ??
    Skickade du den första kommentaren via telefonen??

    SvaraRadera
  5. Eh... Ja. Men jag fattar inte vad som då mobilhände... Plötsligt dyker mobil.gåsen upp på din dator? Märkliga saker må jag säga.

    SvaraRadera
  6. Jag fattar inte heller vad som hände för nu får jag ju upp det "vanliga" bloggutseendet??

    SvaraRadera
  7. Very ... frågan är om det är den feta hunden eller brorsan som spökar??

    SvaraRadera