12 juli 2011

Dagens Luftbrist

Nytt pers. igen ...
21.25 km ...


Väl i mål kände jag att luften tog slut.
Ska jag vara ärlig kändes det slirigt och svajigt redan i sista kurvan ...
.. punka ...
Kunde ju varit värre.
Kunde ju skett längst ut vid Hundudden ...

Det blev till att leda cykeln bort till cykelnissarna på Jarla Sport.
Sen promenad .. nästan hem ...
.. tyckte jag var värd en öl.
Testade Debaser i Humlegården.
Vilket jag aldrig gör om!!
Gör inte det du heller.
Dålig service!
Bartender hade örat fullt av sin mobil!
Dålig standard på fatölen.
Staropramen brukar ju smaka mumma!!
Men här var den fadd och ljummen!
55 kronor för en stor stark som var mycket liten!!
Debaser goodbye ...

***

8 kommentarer:

  1. Utblandad Staro! Grogg på Staro! Nämen va faan!

    SvaraRadera
  2. Gammal kranstaro är inte det bästa!!

    SvaraRadera
  3. Jag håller mig till minimum 30-35 km och avslutar med (fyra) stora bärs. Mest för att hålla balansen.

    SvaraRadera
  4. Obamalsas betyder plågeri med hyckleri. Darfur infodras staaffkatt får ett leva i resten av gåseriget.

    Men det är bra mycket bedre alles deres skit i palats.

    Länge leve luddålen.... och snuskmumriken ... Länge leve mosevisionen .....

    SvaraRadera
  5. Länge leve Moosevisionen??
    Den är ju stendöd sedan år tillbaka?
    Har du ingen radio?
    Har du inge TV?
    Läser du aldrig bladet?
    Stendöd :)!

    SvaraRadera
  6. Jo jag har missar en hel del. Det som inte behövs gås förbi. Det var väl han maffiagosen Flank Snattra som påstod det när han var riktigt ful.

    Kanske jag tog ett feltramp idag.

    SvaraRadera
  7. .. å jag tog många ...

    SvaraRadera