18 februari 2012

Dagens Sportlördag

Kållåseum/Sapa Arena ...
HV71 åker till Göteborg utan sorg.


Trots bedrövligt spel blev det tre tunga poäng mot Timrå.
Idag kan jag inte tänka mig annat än ett annat HV på isen.
Och det kommer att behövas.
Frölunda är seriens formstarkaste lag just nu! 
Ska vi vinna över Indians kräfvs det nyslipat på alla håll!
Men jag tror på HV.
Jag tror på minst två poäng ...

Jag tror även på VBK.
Vi är många som gör det!!


Men kanske inte idag ...
VBK möter idag topplaget Sandvikens AIK.
Känns som en eller två poäng mot SAIK vore en överraskning :)
Men kul för publiken blir det i alla fall.
För med SAIK kommer en Löfstedt och en Edlund!
Två gamla goa gubbar med gult förflutet.
Skulle förvåna mig om någon av dom nätar idag.
Kan inte tänka mig ...
Sist vi möttes gjorde dom det.
I alla fall Edlund.
Han satte fyra baljor bakom Skorven ...
Men idag kommer båda att missa medvetet!!
Helt klart ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar