16 februari 2012

Dagens Sportlovshockey

Den officiella nyligen ...


Halva priset .. om man är två ...
Känns som om Timrå är svårsålt på hockeymarknaden :)
Men hursomhelst ...
Match blir det.
Och vi slåss ju för fjärdeplatsen .. minst ...
Timrå har inget att spela för!!

Läser på hockeyligan.se om skadeläget.
Skadekris i HV7?
Känns igen från i höstas.
Då var det ingen kris?
Har vi spelat bättre än under den perioden??
Tror inte det.
In med juniorerna, så kör vi över Timrå.

Skulle juniorerna svikta.
Gud hjälpe dem.
Han hjälpte ju Talangfabriken igår :)
Men skulle han svika .. Gud hjälpe honom!
Då har vi ju alltid de gamla dinosaurierna ...
Kung David, Prins Jukka ...

goosevisionen
visar
Vart tog Marcus Svensson vägen??



Film Director ...
Ännu en app att leka med ....
Appropå appar alltså.

Gratis häromdagen ...
Allt gratis är gott ...

Läser på den officiella.
Tränare Dahlén är nöjd med lagets insats på Hovet??
Jag repriserar .. såg vi samma match??
Visst .. fart under grillerna.
Visst vi skapade en del.
Men hallå Dahlén.
Räknade du antalet förstapass ...??
Men jag accepterade det då ...
.. men jag accepterar det inte ikväll!!
Vi kan skylla på att uppehåll ...
Uppehåll är inte HV:s grej of the Day.
Dessutom sjukdomar och skador i truppen ...
Men ...
Jag krävfa bättring!!

Skulle inte förvåna mig om han Stillman ringer mig idag.
– Skulle du vilja ta över tränarrollen Göran??

Men slutorden ...
Nu snackar vi samma tränarspråk ...
"– Vi har en bred trupp, om det är någon som missar en match så ger det möjlighet för någon annan att kliva fram, avslutar han (Dahlén) och meddelar att laget kommer spikas under morgondagen (läs idag) efter värmningen då han vet vilka spelare som är pigga och krya."
.. och glöm inte ...
Förra gången Timrå var i Kinnarps ...
Jo förresten glöm .. men glöm inte att jag varnade!!
Och hemmamatchstatistiken .. huvva, huvva.
Vi ligger på nionde plats .. hemmamatchsstatistiken ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar