21 februari 2012

Dagens Summering

Sporttisdag nyligen ...


Vetlanda BK är klara för kval.
Allt gick VBK:s väg i afton.
VBK fixade 2-2 mot Broberg på Hällåsen.
Gais slog Sirius,
Nu blir det kval mot Gripen.
Ett Gripen som vi bör slå.
Eller rättare skrivet ...
.. ett Gripen som vi måste slå!!

Sandviken vann grundserien.
Och det ska man tacka de båda svartgula ...

HV71 då?
HV71 är ett tragiskt kapitel ...
Förlust mot Luleå ikväll.
Så jävla dåligt.
HV71 är en gåta för mig?
Med den truppen??
Och så jävla dåligt!
Jag har skrivit det förut.
Det måste vara någons fel!
Finns ju tamefan ingen som helst hockey i den Dahlénska hockeyn ....
Vi är klart bäst runt sargen ...
Tråkigt bara att det inte handlar om speddvaj.

Var är spelidén?
Var är kreativiteten??
Att vi skulle spela tråkigare än Luleå:
Jo det är faktiskt sant.
Vi spelade tråkigare än Luleå!!

Det kan ju inte bara bero på att jag betalar för en betalkanal??

AVGÅ ULF DAHLÉN.

Sen kan man ju bara fundera på varför Dahlén fick lämna Frölunda.
Jag sa ingenting ...
.. så har jag ingenting sagt!!

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar