08 augusti 2005

SIN KNOHULT gås SIN CITY

Kommer man hem och är snäll efter ett varv runt Djurgården ... Nej jag har inte sprungit runt hela fotbollslaget. Det vore nog lite väl långt, så otränade som dom är. Jag gjorde bara en runda runt Blockhusudden.

Nåväl! När jag då kommit välbehållen tillbaka. Då har en god vän, jag avslöjar inte vem det är! Men en före detta vän, har iaf skickat ett mail. I vilket han påstår eller rättare sagt, han tycker sig se vissa likheter mellan min träjler SIN KNOHULT och en annan trailer SIN CITY.

Men? Jag bara undrar? Hur är det möjligt? Jag har ju inte sett den filmen ännu? Jag ska, men det är en helt annan sak det. Likheterna då? Finns dom? Ska sanningen fram och det ska den väl. Jag kan inte se några som helst likheter?

Som svar på sådana här insultationer vill jag direkt gärna citera en annan person som också är mycket f.d. nämligen Anders Björk. Det enda vettiga han sa var:
- "Trams"

Du kan själv avgöra om likheter finnes?
SIN CITY officiell sida med träjlers och annat.
SIN KNOHULT (2,85 mb,1,16 min)

Jag menar bara att det gäller att lägga ribban högt och spänna den båge som ändå fäktas väldigt illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar