16 april 2006

... gås nyckelspelare

Lasse Anrell.
Sportbladets Anrell.
Han med floskeltoppen.
Nu även med veckans heta sportprofiler.
Listar de tio hetaste.
Med motiveringar.
Veckans fyra är Kim Källström.
Om han är veckans fjärde hetaste.
Har jag ingen synpunkt på.
Men.
Motiveringen.
Den synar jag genom nyckehålet.
Kim Källström
Det börjar bli allt mer uppenbart att den enda goda nyheten inom svensk fotboll just nu är att Kim Källström äntligen börjat fungera igen. Det behövs inför VM och något säger mig att Kim blir svensk nyckelspelare i Tyskland.

Kim Källström.
Nyckelspelare VM-2006 i Tyskland.
Tror jag inte alls på.
Jag gillar verkligen Kim Källström.
Jag trodde att han skulle bli "stor"
Men.
Det gör jag inte längre.
Han har fått chans efter chans.
Men.
Han tar dom aldrig.
Kim Källström.
Nyckelspelare i sommarens fotbolls-VM
Tror inte det!

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar