30 april 2006

Jag en tippare ...

Hela bandysäsongen.
Tippade jag.
Och ...
Inte en match.
Blev rätt.
"Jag - en usel tippare".
Fel, fel, fel ...
Nej, nej, nej ...
Det är bara som så.
Bandy är inte bara sporternas sport.
Bandy är tipparnas tippsport.
Bandy är betydligt svårare att tippa.
Vet inte varför.
Men.
Så är det bara.
Fotboll.
Fotboll, det är lätt att tippa.
Fotboll, det kan jag.

Nu har jag hittat en utmaning.
”Tipset – Top 10”.
Everysport.
Inte för att man vinner nåt.
Man vinner bara ära och respekt.
Och.
Här är en rätta raden ...







Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

  1. Jo, om du tippar noll-noll på varje match under fotbollssäsongen får du nog ganska många rätt. Men det blir välan inte så många under bandy-dito?

    SvaraRadera
  2. fronning:
    Noll-noll är hittills denna fotbollssäsongs stora tipphit ...

    SvaraRadera
  3. Går inget vidare!

    SvaraRadera
  4. anonymus scribentus:
    Nej, det går inge´ vidare.
    Men tack för att du påminner mig!

    SvaraRadera