25 april 2006

Vet inte om nån tänkt på det ...

Men ...
Stockholmslagen i fotbollsallsvenskan.
Är alla tre obesegrade.
Alla tre lagen har åtta poäng!
Efter fyra omgångar.
Och.
Trots att Elfsborg just nu leder allsvenskan.
Känner jag "hotet" mest från Djurgården.
Djurgården har det rätta flytet.
Vann igår sin andra raka 0-0 match ...

Men.
Det bästa i gårdagens allsvenska omgång.
Örgryte tog säsongens första poäng.
Skapar lugn hos öisarna ...
Ett lugn.
Vi ska utnyttja.
Detta lugn ska vi förvandla till ...
Total förvirring på torsdag!


Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. DIF och Bajan blir farliga men jag tycker att du ska sätta en peng på Elfsborg i år.

    SvaraRadera
  2. rödguling:
    OM Öster mot all förmodan inte skulle bärga guldet, motvinden, motgräset, motluten och skador kan ju stoppa även de bästa lagen.
    Då önskar jag mycket mycket hellre att "gulingarna från Borås" vinner.
    Men.
    Tyvärr.
    Jag tror inte på dom i år ...
    Jag tror tyvärr på att guldkampen kommer att stå mellan Växjös och Stockholms Stoltheter.
    Men.
    Om jag analyserar mitt egna tippande under den gångna bandyssäongen, så ...

    SvaraRadera