29 juni 2008

Dagens Anka (2) - (Ankenlob)

Justin Gimelstob.
Kunde inte låta bli!!
Dagens andra.
Andra Ankan.
Ibland blir det så här.
Ibland har man tur.
Ibland även när man fångar grodyngel ...
Justin Gimelstob ...





I en radiointervju kommer förre tennisspelaren Justin Gimelstob, nu styrelsemedlem i ATP, med mycket grova uttalanden om flera kvinnliga tennisspelare. Inte minst den ryska stjärnan Anna Kournikova.

– Jag avskyr henne. Hon är en bitch, säger han bland annat.

Justin Gimelstob tränade Kournikova (!?) som junior och om en månad är det meningen att han ska möta henne i en uppvisningsmatch i dubbelmix i Washington. Då vill han träffa henne hårt med en boll i mellangärdet ...

– Om hon inte gråter när hon kliver av banan så har jag inte gjort mitt jobb
!!

Dags för den riktiga Arne att kliva in på centercourten ...



Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Ha-Ha! :-)

    Såg förresten att du tippar 2-1 till Spanien ikväll. Det blir bra - det hänger jag på!!!

    SvaraRadera
  2. Gääs, jag tippar med el corazon, jag hoppas Spanien vinner, men tyvärr, chansen är stor att det blir á la Lineker!
    Man spelar i 90 minuter sen vinner Tyskland!!

    SvaraRadera