26 juni 2008

Dagens Jämförelse (lookalike)

Var på Bruzaholms bruksmuseum häromdagen.
Då såg jag den här ...


Inget att hänga upp sig på ...
Om ...
Om det inte vore för det här fotot ...


.. som jag hittade via han "Pärlplattan" Klasch som han hittade via hon BibisBox eller kanske bättre BibisStove ...
Och då.
Då blev ju hängaren något att hänga upp sig på!!
Verkligen.
Verkligheten!!

Sa jag inte det?
Sa jag inte att jag skulle återkomma ...
Man återvänder alltid till Bruzaholm!

Andra bloggar om: , , ,

8 kommentarer:

  1. Vafalls??!! Försöker du tillskriva mig ansvaret för att du tittar på nakna tanter i ugnar??!!
    Har hon missuppfattat det där med gasugn?? Gasen ska faktiskt komma från gasbolaget och inte....

    SvaraRadera
  2. Nej ,nej jag tittar med glädje på nakna fruntimmer, nakna gäss och änder, men just damen i spisen kom faktiskt till (!) via dina tändstickor??
    Din teori med varifrån gasen ska komma bevisar ju bara att du själv studerat bilden väldigt och innan den hamnade på netet via undertecknad!
    Och det bevisar ju även att ont inte kommer från ledningen, lite ansvar får man ta själv eller??

    SvaraRadera
  3. Vad är det för ena magiska tändstickor??! Borde man ha till hands. Flickan ur svavelstickorna. Det räcker välan att skåda damen hos dig för att se att hon har röva i ugnen??!! Skinkstek!!

    SvaraRadera
  4. Skinkstek hahahaha, tur att de 40 inte hängde på och var med på festen ... då hade det blivit bärbeku

    SvaraRadera
  5. Gäss, då hade det gällt att röva åt sig utrymme!!

    SvaraRadera
  6. Den ända som inte finge plats voro en bedrövad kallskänka - jag menar kallskinka. Är det en AGA förresten? Smisk på bara stjärten?

    SvaraRadera
  7. AGA??
    Där åkte jag dit :)
    Har inte haft ett öga över för spisen ..
    AGA??
    Kallskinka!!

    SvaraRadera