25 juni 2008

Dagens Kouznetsov

Som jag redan mycket utförligt rapporterat så vann "röblått" smålandsderbyt på Vapenvallen mot Huskvarna med 1-0, efter mål av ynglingen Stefan Karlsson.

Tränare Kouznetsov summerade i Smp derbyt så här:
– Vi vann rättvist. Försvarsspelet var disciplinerat och bra.
Men ni var illa ute i slutet när Robin gjorde sina räddningar?
– Det är därför man har en målvakt..., kontrar Schenka kaxigt.

Det är därför man har en målvakt!!
Wunderbaum!
Så talade Zarathrustra.
Så talar Kouznetsov ...

Dansa samba med dom ...
Aj, aj, aj, aj, aj
Dom är bra ...




Andra bloggar om: , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Det vill gärna bli bra bilder när Öster spelar zambafotboll.
    Hur gick det för BP mot Örgryte

    SvaraRadera
  2. Hur det gick? Du menar i SUPERETTAN?!

    SvaraRadera
  3. Ja jag menar Super"we'llmeetagain"ettan.
    Hur slutade storstadsmötet?

    SvaraRadera
  4. Jag tänker inte svara på dina illvilliga frågor men jag kan tala om att både BP och Väsby ligger före Jönköping.

    SvaraRadera
  5. Före Jönköping??
    Inte om man kommer söder ifrån!!

    SvaraRadera
  6. Om man kommer från Öster då? Hur blir det då?

    SvaraRadera
  7. Om man kommer från Öster?
    Då är det tungt!
    Mig veterligen är det bara solen som går upp där :)

    SvaraRadera