12 mars 2009

Dagens ApuhApuh

HV HVinner måstematchen med 3-1.
Nu återstår det först en måstematch på lördag.
Timrå leder med 3-2 i matcher och har hemmamatch!
HVinner vi den så blir det en avgörande i Kinnarps ...
Är kassören inblandad??


Kvällens match såg enligt Radiosporten ut som igår.
HVi är det bättre laget.
Skillnaden från igår?
Slutet.
Matchen slutade på ett härligare och värdigare sätt!!
Apuh, apuh ...

Kvällens fulaste.
Mikael Johanssons skridskoagerande mot en liggande Omark ...
Sa jag trist och ovärdigt en elitspelare!!

Frölunda blev idag klara för semi efter 1-0 mot Luleå.
Linköping krossade Skellefteå och kan avgöra på lördag.


Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. Tack, snacka om lättnad, när jag kom in i handlingen gjorde HVi precis 2-1 och sen gick det av bara farten, vi är det bättre laget, vi liger på hela tiden, men det verkar som ineffektivitet är modeordet i lilla Jerusalem just nu :))
    Dessutom åter en domartabbe, Timrås mål skulle blivit bortdömt!
    Många domartabbar i år, är det domherrens år i KIna eller??

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet. Kostigen blev bortdömt hela säsongen. Fy f*n! Domherrej*vlar! ;)

    SvaraRadera
  3. pef:
    HAHAHAHA!!
    Har sagt det förut, men jag säger som rönnbären om rävjäveln, han är sur!!

    Men visst är det trist att hela tiden ha alla domare emot säg och dessutom ha en gnällig kärring med kostigsursprung gnällandes i andra båset, man saknar inte kärringen när kobåset är tomt??

    SvaraRadera
  4. Allt det däringa bryr jag mig inte om. Bara att de dömde bort kostigen hela säsongen. För det är precis vad som hände. På hedersord. Jag vet det utan att ha sett en minut av någon match. Det är ju klart som korvspad.
    ;)

    SvaraRadera
  5. Vi som aldrig sitter på pöbelplats vet oftast bäst, vi sitter ju alltid med en repris i ögonvrån!!

    SvaraRadera