23 mars 2009

Dagens Bedröfveliga

Detta var nog HV71 sämsta match någonsin.
Obeskrivligt dåliga.
Bedrövfligt dåliga.
Kan bara Skellefteå som kan vara sämre!!
Alltså jag fattar det inte.
Jag fattar fortfarande inte.
Fattar inte hur dåliga HVi var??
Felpass.
Felbeslut.
Hjärnsläpp ...
Konstruktivitet?
Finns det med i ordlistan??
Inte ens efter 1-2 kom vi in i Frölundas zon.
Vad är det som händer.
Dessutom.
Det känns förjävligt att betala 66 spänn för en pilsner!!
Sa jag förjävligt.
66 spänn för en pilsner?
Att det nu är kört.
Gör ju inte ölen mer prisvärd ...
Matchserien är över.
Nu är det över!!
Normalt skulle jag självklart tro på en vändning.
Normalt sett tar vi en av två i Skandalium.
Men efter i kväll.
Inte en chans.
Goodbye cruel hockeyworld.
Avgå Kenta!!


Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. Än är det inte slut. Men jag håller med om att det ser mörkt ut..

    SvaraRadera
  2. Aj då. Glaset och muggen gick i tusen bitar....

    SvaraRadera
  3. Nej det är inte slut, det är inte nattamörkt, men under den korta promenaden hem kändes det j*vligt tungt, inte ens månen var uppe :))
    Men imorgon är en ny dag, imorgon känns det säkert bättre :)
    Och som jag skrev hos "dig".
    På onsdag betalar jag gärna åter 66 spänn för en eller två eller tre iskalla Kilkennys ....

    SvaraRadera
  4. pef:
    Missade din ...
    Nej, nej, inte ett glas gick i kras, inte ens en kaffemugg, endast en illusion och lite gulddrömmar ... :)

    SvaraRadera
  5. HåVe HåVe
    nu ska vi sjunga HÅVe
    HåVe HåVe
    HåVe HåVe

    Indianerna ska få se vem dom roar sig med...

    SvaraRadera
  6. Snart långt innan midnatt .. klämmer jag nog in i din underbara sång ..
    Eller en helt annan ...

    Midnatt råder, tyst det är i hallen, tyst i haaallen,
    alla sova släckta äro ljusen, äro ljuuusen,
    men då komma HåveBlå tillbaka, HååveBlåå,
    tystnar gör då göteborgspubliken, göteborgspubliken ...

    SvaraRadera