11 mars 2009

Dagens Tungtunga

Förlängningsförlust igen.
Detta kan inte vara sant??
Vi dominerar totalt i 3 perioder.
Och så får dom vinna på övertid för andra matchen i rad.
Nu står det 1-3 i matcher.
Huvvahockeyalainen.
Ny match imorgon i Kinnarp.

Sa jag det?
Sa jag att vi måste vinna ...



Färjestad är klara för semifinal.
Frölunda leder med 3-1 i matcher.
Frölunda avgör imorgon!!
Skellefteå vann i Chokladhallen.
Där står det 2-2 i matcher.
Helt plötsligt har vi sämst läge :)

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Vi har medlidande och det gör lika ont i halvtid, som när man är fastfrusen som hunden på isen. Nyhetsmedia visar bara sånt nu förtiden.

    Du kan ju inte hänga där hela uken?

    Men ditt leende behåller du? Och mössan fick du av den snål-gula flocken?

    SvaraRadera
  2. Vem slår i den sista spiken? Vem är er Judas? Vem tar emot silverpenningarna?

    SvaraRadera
  3. v-p:
    Jag ska icke hänge här hela uken, jag har nu klivit ner för att ta mig an dagens problem. :)

    alw:
    Kärringen Challe!!!
    Han får silverpenningarna, men vi ska ha gulddito!!

    SvaraRadera