25 mars 2009

Dagens Kanal

Kanal 9 visar ikväll ...

Toppmatchen.
Frölunda vs. HV71 ..

Och jag som trodde att förnedringen av Norrland skulle ...
F*n va gôtt!
Sa jag 18:30.
18:30 börjar sändningen.
Uppsnack, försnack ...
F*n va gôtt!

Kanal 9 - Avkopplande TV??



Det bästa.
Det absolut bästa!
Nu slipper jag den urusla kommentatorn på Canal+.
Han som tyckte att HV strulade vid bytena.
Han som inte har lärt sig ordet taktik.
Taktiska byten.
Uppfanns ju redan under Tumbas tid ..
Men honom slipper jag ikväll.
Thank God it's onsdag!!

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. I kväll så gäller det, en pilsner i soffan sen smäller det.
    Sticker ut hakan och säger 3-1 till de blå =)

    SvaraRadera
  2. Ta in den fort som bara, för det blir ju 4-2, det har jag bestämt!!

    SvaraRadera
  3. Hahah här har vi en som gillar sitt lag skarpt. Önskar dig en så härlig kväll och lycka till med ditt lag nu.

    SvaraRadera
  4. Kan inte tänka mig annat än att det är sillen och jag som gillar vårat(n) lag!!

    SvaraRadera