13 mars 2009

Dagens Tore

Tore Andersson.
Vandraren i solen.
Igår gjorde jag det också.
Vandrade.
Enda skillnaden.
Ingen sol.
Ingen Marion.
Dessutom var min vandring betydligt kortare.
Runt ett förortstorg :)

Målet(t) var nya Konstfack.
Väl värt ett besök.
Dom har det bra där.
Inte f*n behöver dom psykskriva sig?
Inte f*n behöver dom åka tunnelbana för å klottra!!



Snacka om vackra industribyggnader!

Steget var inte långt till Midsommargården.
När summern kummer släcks å:et ...
Då blir Midsommargården Midsommargarden!


Telefonplansbesöket avslutades med en middag på landet.
Eller rättare skrivet på Landet.
Utsökt!!
Rekommenderas.


Kanske är det dags att Telefonplan byter namn.
Kanske till Teflonplan??

Sa jag det?
Sa jag biograf??
Det ryktades under kvällen att lokalen var en gammal biograf!?
Skeptisk.
Skeptisk men osäker.
Lite för många fönster för min biografsalongsmak!!
Men det är klart.
Källaren!
Man kanske visade "skumma filmer" i källaren.

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer: