23 mars 2009

Dagens Mugg

Endast en timme kvar!!
Snart släpper han pucken, han hemmadomaren :)
HVuvva, HVuvva.
Spänningen stiger.
Muggebigge ...
Muggar var det.
Han i "Silverbyn" ...
Han har bytt mugg.
Det har inte jag gjort.
Inte ännu.
Än lever den gamla vintermuggen ...
Än lever den vackra gamla vintermuggen ...

.. å andra sidan.
Det är sällan jag använder den.
Det blir oftare ...
Betydligt oftare ...

Tyvärr.
Och jag säger bara detta en gång.
Tyvärr har dom inte några så här fina på Storgatan.
Tyvärr.
.. å andra sidan ...
Jag slipper disken :)

Sa jag 4-2?
Den slutar 4-2.
Matchen alltså ...
4-2 till HV71.
Skål Tamefan!!

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Otroooligt. Satte på datorn för jag ville meddela att jag tippar småländsk vinst med just det... Så jag får ändra mig till 4-3 till Hv!!

    SvaraRadera
  2. Mina herrar nu är ni med i matchen!
    Snart byter jag lokal ...
    Skål Tamefan och brorsan skulle det bli 4-2 så får du räkna det som delad vinst, jag är ödmjuk när det gäller :))

    SvaraRadera
  3. Snygg mugg men ingen handtag?
    Saftglas?

    o-o just nu...

    SvaraRadera
  4. Josephzohn smyger mellan bar till bar för att att han är en hackad HV-gås av gåsnåde just nu.

    Snart är han vingad med i pingstkyrkan han också, med ena bonusbiljett och etablissimanget blir glada.

    Hoppas pingstkyrkan hålls isig och karusellen går åt rätt håll.

    Vi återupplever bibliska tider nu, varför återupprepa samma eländes skit. Ut med ankorna. Jesus var väl en enkelhetens man som inga pistoler tog fram?

    Med referens till .... (ingenting)?

    Dagens svammel från ...

    SvaraRadera
  5. ///:
    Handtag??
    Handtag, famn eller kyss.
    Handtag känns lite bögigt tycker jag, man ska stå ut med lite värme .. :)

    kanin:
    ???????
    Men för helvete blanda inte in Pingstkyrkan i mitt liv!!

    SvaraRadera