15 juli 2009

Dagens Parksoffa

Parksoffa och parksoffa.
Men vad kallar man sådana här läckerbitar för??
Vill du se henne live?
Destination Gotland.
Destination Stånga.
Destination nerlagda macken ...
Sa jag park???


Sa jag läckerbitar??
Sa jag aldrig.
Kate Winslet har aldrig suttit vackrare.
Och hon har aldrig suttit i Stånga!!
Hon kanske har badat i Genesarets sjö.
Men suttit i Stånga .. det har hon aldrig gjort!
Tyvärr ...



Men.
Hon skulle ha suttit vackrare ...
Om hon bara suttit i Stånga.
Om hon bara suttit vid den nerlagda ...
.. i den vackert guldgula ...
Då skulle man kunna snacka om att sitta vackert!!

***

2 kommentarer:

  1. tramsgubbe, men i Titanic var hon inte under isen en enda gång. Otroligt bra film (som man se hur många gånger som helst) och dessutom helt utan gäzzperzohn ....

    SvaraRadera
  2. "Tramsgubbe"!!
    Akta dig så att jag inte stämmer dig :)
    Så över till filmen, jag har om sanningen ska fram inte sett den!!
    Men enligt min humbla mening så är hon aldrig under isen!!

    SvaraRadera