22 juli 2009

Dagens Silly Season

Mina två toppklubbar ser om sina korthus.
Öster har gjort klart med två veteraner.
Peter Bojent från AIK och Fredrik Bild från PRO.
Dessutom provspelas det till höger och vänster.
Men till det får vi återkomma!!

Blåvitt satsar på lite yngre lirare.
Finske Toumo Turunen kommer dirket från Finlands U21.
Dessutom lånar man Hannes Stiller från Qviding.
Bra i boxen säger Mild om denne Stiller!
Jag är också bra i boxen.
Bagindabox är mitt andra namn!
Men inte fan ringer Håkan för det???

Sa jag spekulationer?
Det finns ju saker som är viktigare än fotboll.
Det finns ju ett grönt lag också.
Vetlanda FF.
Sist i tabellen inför höststarten.
Jag spekulerar ...
Men jag tror vi får se han Palmberg i höst.



***

3 kommentarer:

  1. Kanske även Jolle gör comeback?

    SvaraRadera
  2. Det ser bra ut för oss som gillar blåvitt. Har sett Stiller spela med Qviding ett par gånger och tror att han kan bli en riktigt bra värvning !

    SvaraRadera
  3. broder:
    Har du fått det från välunderrättade??

    bpi:
    Låter bra, det behövs lite nytt nu när en gått till andra klubbar och när skadeläget är som det är!!

    SvaraRadera