14 augusti 2009

Dagens Chock

Chock är väl ett understatement :)
Så här startade min bloggdag ...


Har ingen aning om vad som hände.
Även Gmailen strulade ...
Fick helt plötsligt gör en ordverifikation!
Är det Fugelsang?
Är det du fronning??
Loko Mobilen??
Fattade någon att jag drev ...
Var det tillfälligt??
Åkte han inte hem 'n ET?

Men, men.
Nu gäller det kanske att köra så det ryker.
Har ju mycket, mycket kvar att publicera.
Skithus, mackar, giffar, neoner, skyltar ...
Huvvabloggalainen!!

Uppdatering 07:18
När man väl är "inne" igen.
Då möts man av den här ?

Saknat?
Sa du stabilitet??

***

6 kommentarer:

  1. Jag gillar särskilt länken
    "Jag kan inte hitta min blogg på internet. Var är den?"

    Jag upplever att det mesta på nätet är en aning instabilt just nu. Åtminstone i min webläsare.

    Eller så är det min dator som börjar bli sämre igen.
    Virus, höstförkylning, svininfluensa???
    Kan man ta med burken när man ska vaccineras eller mailar landstinget?

    SvaraRadera
  2. Jag har inte riktigt kommit över chocken ännu.
    Faktiskt.
    Fattade noll.
    Huvva!!

    Var är den? :)
    Var är jag??

    Men vad jag håller med.
    T.o.m macken strular och segar??
    Kan det verkligen vara svininfluensan??

    SvaraRadera
  3. Nog för att jag förstår att det var en chock men att undertecknad, i din febersjuka hjärna, skulle dyka upp i rollen som sabotör är... YTTERST GLÄDJANDE! Men... jag kan inte ta på mig äran. Så du menar att nu blir det ännu mera dass och bandy? Huvva!

    SvaraRadera
  4. När känslan var som desperatas ...
    Vem hatar mig så mycket??
    Alternativen är/var inte många :)))

    Dassen står som spön i uppifrånbacken, bandy har ju inte ens börjat sin säsong, hockeyn är på gång ...

    SvaraRadera
  5. Kan de va BigBrother som hälsat på (väntad denna höst enligt kunniga).

    SvaraRadera
  6. Kanske det nu när han fronning försäkrat att det inte var han!!

    SvaraRadera