05 september 2009

Dagens Andra

Självklart.
Med den lottningen så ...
J*vla gurkor :)

Men vi hängde med bra första halvtimmen!
Och vi hade 3-5 efter 53 minuter!!
Sen tog orken slut.
Endast tre timmars vila efter matchen mot Hammarby.
Då blir det svårt att möta svenska mästarna på bortaplan.
Men jag förstår Västerås.
Rädslan för VBK är stor ...!!!
Till slut vinner Västerås med 9-3.
Vi vann hörnstatistiken med 11-9.
Alltid nåt sa han som ...
.. ser fram emot premiären mot just Västerås ...
Huvva, huvva!!

Sa jag det?
Sa jag försäsongsturneringen!!


***

9 kommentarer:

  1. Hörrödu, det har faktiskt spelats fotboll ikväll!

    SvaraRadera
  2. En annan intressantare sak än bandy: kommer du ihåg den här? Här är svaret på vad skylten varit en gång.

    SvaraRadera
  3. Om man nu kan kall det fotboll?
    Mest sparka och spring, men slutet, slutet ...
    Huvva, huvva!!

    Huvva, huvva!!
    Var låg den Gulfmacken??

    SvaraRadera
  4. Vanadisvägen - Centralgaraget men det tycks ha varit en Shellmack. Men Goodyeardäck har de i alla fall haft.

    SvaraRadera
  5. Men nu irrar du bort mig?
    Gulfmacken med di amärikanske bilarna?
    Inte fan låg den på Vanadisvägen???

    SvaraRadera
  6. Nä, vad f*n. Det var bara det att skylten var likadan, ju. Jag sa "vad" skylten varit inte "var".

    SvaraRadera
  7. Okej NU är jag med och ...

    SvaraRadera
  8. tror jag inte ett ögonblick på ;)

    SvaraRadera
  9. Jo för fan, för GULF-macken låg ju i Hofors!!

    SvaraRadera