12 september 2009

Dagens Klagomål

Jag minns med glädje ...
Kan det vara 3-4 år sedan?
Blåvita fans målade Gais-huset blåvitt.
Kul tyckte jag.
Men det tyckte inte gaisarnas supportrar!!
Tvärtom dom klagade högljutt!
Ordet skandal förekom!!
Men så idag.
Inför dagens match mot Ellos ...
Nu hör jag inga klagomål!
Det är precis som jag alltid sagt.
Gaisare .. dom kan man pissa på ...

Sa jag Gårdagens Dazzålågi :)

Sa jag det?
Sa jag att jag gillar när Gais tar poäng av Ellos?
Men det är ju en helt annan hundralapp!!

***

2 kommentarer:

  1. Jag är gaisare och jag tyckte det var stor humor när de gjorde det. Tillhör nämligen inte vardagen att lillebror IFK:s humor går utanför "familjedagssköj" och sönderklippta kalsonger.

    Det tycker faktiskt de allra flesta gaisare jag känner, även om vi såklart inte blev glada för själva målningen.

    SvaraRadera
  2. Låter bra och då tar jag för givet att inget piss kom från dig :)!!!

    SvaraRadera