09 september 2009

Dagens ...



9

***

9 kommentarer:

  1. Iaktog detta jag också och hajade till, såg kraftfullt ut på något sätt. Vad säger nummerologen? Sen ringde telefonen .......

    SvaraRadera
  2. Att du inte postade kl. 09.09?

    Förlåt, kunde inte låta bli :-)

    SvaraRadera
  3. kenneth:
    Vad sa telefonen??
    Han Ehns bilder kom inte med??

    prixxen99:
    Men det gjorde jag ju???

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte det när jag skickade faktiskt, det är svårt att låta bli ibland.

    Göran; Mitt kassa bredband vill inte hänga med i verkligheten numera. Får väl ringa den där dj*vla supporten!

    telefonen sa något som kan va bra för mig, men det ska vidare till en annan avdelning nu.

    Men kleva gruva var stängd för säsongen såg vi i måndags när vi var där, lite synd..

    SvaraRadera
  5. Du tittar väl.....

    SvaraRadera
  6. Jag tittar hit, jag tittar dit, och då ser man faktiskt alla sötnosar i metropolen.

    Men att vi lever i ett fritt land (sin) stämde väl inte så mycket längre. Vi är totalt kapade nu. Och de som vågar borde nog vända på det???????

    SvaraRadera
  7. sin:
    Jo min the event??
    Nej!
    Filmklubb ..

    kf:
    Kapade??

    SvaraRadera
  8. Jamen det gjorde du ju :-)
    Såg nog klockslaget från ett annat inlägg.
    Är lite förvirrad, har ju dvd-fodral på rymmen...

    SvaraRadera
  9. Ja men skivan kom ju idag, så jag har nåt att se fram emot ...
    Se upp för dörrarna dörrarna stängs.
    Tack!
    Plåtade mackar från bussen idag, kommer ut på netet imorgon :)))

    SvaraRadera