04 december 2009

Dagens BP


via vintage poster

***

8 kommentarer:

  1. Fan, vad snabb du är så här på morgonquislingen. Huvva.

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahaha ...
    Brukar lämna det mesta till dig, men nu var det ju ändå BP :))

    SvaraRadera
  3. Det HÄR gillar jag verkligen! Färgerna, formerna ALLT! Jag känner doften av hela härligheten! Fatta vad rik jag skulle bli om jag kunde virka sådär snyggt...kanske ska prova...
    Trevlig fredagskväll på dig pysselfantomen. Unna dig det starka och goda! :-)

    SvaraRadera
  4. Det HÄR???
    Och allt annat då, som jag publicerar??
    Vad är det för fel på dom formerna?
    Vad är det för fel på den doften???
    Nu känns det som det är dags för något riktigt starkt!!
    Annars virkar det bli en tung fredag :)!!!

    SvaraRadera
  5. BB: Visst är han bra när han lägger ner allt vad röda kulor, krumma käppar och spola-björnar heter? Han kan ju bara han vill, den gamle gossen. ;)

    wv: spologi !!!!!

    SvaraRadera
  6. pef:
    Du hade en vän, du hade en vän, en grön BP-vän, men nu kan jag bara så här humbelt avslöja, att från och med idag är vår vänskap över!!
    Och du ska vara glad att jag till skillnad från vissa andra inte har några golfklubbor!!

    SvaraRadera
  7. Men en sann blondin är du iaf!!

    Ingen Tiger i tanken här - här kör vi med BP!

    SvaraRadera