01 december 2009

Dagens Dazzålågi


***

6 kommentarer:

  1. På tal om piss, har det inte blivit väldigt tyst, här i Gåsen, vad gäller badkarsbandy? Visst är det skönt att kunna skriva vad man vill, när man vill i sin egen blågg? ;D

    SvaraRadera
  2. Har jag inspirerat dig idag? För du tror väl inte att du är ensam om att pinka in revir. :-)

    SvaraRadera
  3. BB inspirerar väl oss alla, eller... i alla fall vad gäller kiss,bajs,sex och huggkubbar :)

    SvaraRadera
  4. pef:
    ?? .. har jag missat nåt eller??

    bb:
    Har aldrig slgits av den tanken, jag vet ju att du just nu virkar rulle efter rulle med toapapper!!

    red:
    Det var du som sa det, mitt dazzålågiska intresse ligger ju självklart på ett lite högre plan, men det behöver vi ju inte berätta för BB :)!!

    SvaraRadera
  5. Godafton på er revirpinkare,,ser generad ut,,i min tidiga ungdom hostar,,så jobbade vi två st på Drive a Drunk.i Stora farliga staden.Förskottsbetalning Det var givande och lönsamt.Då önskade man verkligen att de hade bilen med sig och söp ordentligt på krogen eller hos kompisarna. Men hur deras avträden såg ut slapp man i alla fall ha koll på men man kan ju tänka sig eftersom styrförmågan är rätt nedsatt vid superier fnissar. Nog därom nu Tillönskar sällskapet en trevlig kväll

    SvaraRadera
  6. ff:
    Detsamma till dig, en trefvelig afton med eller utan afträde!!

    SvaraRadera