05 december 2009

Dagens Grumliga

Tror att jag nämnt det?
Tror att jag nämnt att det är vernissage idag!
Nationalgalleriet.
"Dopp i grumligt vatten"

.. Ulf Frödin, Ulf Lundkvist, Bengt Jahnsson-Wennberg, Jan Stenmark, Ulla Wennberg, Anna-Clara Tidholm, Ulla Nordenskjöld, Amalia Årfelt, Helena Widén, Bitte Richardsson, Fredrik Lindberg, Bosse Rudin, Roland Persson, Eva Lindström, Anna Stina Erlandsson, Torbjörn Berg, Pia Jämtvall, Margon Lindberg, Petter Hellsing, Christer Themptander, Hasse Lindroth, Göran Josephzohn, Ulf Rahmberg, Roland Haeberlein, Edward Derkert, Dan Wedegren ...


goosevisonen
presenterar
i samarbete med NationalTV

Soptunnan



Vernissage idag 12-16 ...
Klockan 15:00 kommer Zirkus Loko-Motiv ...



nationalgalleriet.just.nu
***

2 kommentarer:

  1. Va????? Vernissage? Idag? Hehehe...jodå, det har framgått. VÄLDIGT tydligt. Tror att jag skulle gilla att vara där, tycker om det jag sett. Jag kanske kunde delta som installation, sitta i ett hörn och virka färgglada bandybollar...topp tunnor skrattande med hela ansiktet. Eller?
    I kväll firar du nog, så gör det ordentligt. Lova det! :-)

    SvaraRadera