19 januari 2010

Dagens Gif


via han klasch

***

6 kommentarer:

  1. Det är därför jag ofta har hatt. Hornen syns inte då, hehehe!

    SvaraRadera
  2. Men det är ju tur att du inte har dom i sidan!!

    SvaraRadera
  3. Synd bara att den lilla skriften inte är en allmän gå-och-rösta-bok utan en ren och skär (röd) såssepropaganda. Nog för att jag visste att han Tage lutade åt det hållet (minst) men att han så flagrant propagerade för dem hade jag inte väntat... Huvva sa högerspöket.

    SvaraRadera
  4. Kanske också beroende på att det var ett samarbete mellan rosorna och Tage!

    SvaraRadera
  5. Kan man tänka sig men det är inget som framgår i skrift. Lurigt värre i så fall! Det är utgiven på Wahlström & Widstrand vilket inte behöver betyda ett dyft. Inte är den någe rolig eller särskilt fyndig heller, inte ens för en såsse skulle jag tro. Men vad vet jag om deras smak? ;) Har du läst den? Tänk, den är PRECIS lika gam...ung som en annan. Föddes under de där dagarna.

    SvaraRadera
  6. Har inget minne av den ...!!
    68 ...

    SvaraRadera