19 januari 2010

Dagens Nystan

Tro nu inte att jag kräver tränarbyte.
Inte kan man det?
Inte kan man kräva det?
Efter 1-10 och 2-10 ...
Inte kan man det.
Nej han Claesson står säkert kvar vid rodret.
Men nog skulle det ...
Nog skulle ögonen må bra av att hon styrde på isarnas våg a di våg ...

Sa jag Kungälv?
J*vla va jag är revanschsugen.
Jag glömmer aldrig.
Jag är långsint ...
Jag glömmer aldrig förnedringen på Skarpe Nord i höstas.
Få stryk av IFK Kungälv.
Hrmf!!
Fy fan!!

Men.
Nu är det ett nytt år.
Nu väntar en ny match.
Nu väntar en ny överkörning ...
Imorgon ska vi bara köra över dom.
Vi måste.
Vi ska.
Vi kommer ...

Sa jag grattis?
Grattis till våran Viktor Törner.
Landslagsback!
Jo man tackar, jo man backar!!

***

4 kommentarer:

  1. Är hans mössa för trång idag? Det SKA den vara, annars var det ingen bra fest.
    Akta bara så du inte kör över någon när du backar.
    Tisdag på dä! :-)

    SvaraRadera
  2. Då kan du lugnt vara lugn, mössan är åtminstone tre gånger för liten idag!!
    Ölbackar lugnt, och jag ser mig för.
    Tisdag??
    Idag??

    SvaraRadera
  3. Kungälv och Falun på programmet för di gule snacka om ödesmatcher...6-4 mot Kungälv kan vara ett gångbart tips!

    SvaraRadera
  4. Huvva, huvva ...
    Detta var väl inte det man tänkte sig när säsongen var ny :)
    Jag återkommer med tipset ...
    Analysering pågår!!

    SvaraRadera