23 januari 2010

Dagens Livesändning

Välkommen till goosevisionens direktsändning.
Jag sänder i detta nu direkt från läsesalongen.


Stadsbibliotekets läsesalong på Odengatan 59.
Warum detta då?
Jo ryktena florerade.
"Du beskrivs inte så galant", skrev han fronning!!
".. inte om man får utgå från hur du beskrivs i Assar de senaste dagarna."??
Assar?
Moi??
Skulle jag vara med?
Sannerligen säger jag eder.
Detta måste vara jag?
Jag känner igen mig ...
Jag känner igen blicken.
Den galanta blicken.
Den galanta blicken för skönhet i förfall ... :)

Skulle jag tvekat.
Dasset.
Han Lundkvist vet ju om mina svaga sidor :)
Vad göra för alla ska förstå att det är den Göran??
Självklart.
Man ritar dit ett skithus!! :)




Sa jag det?
Sa jag 23 januari.
Was ist passiert?
Assar skulle ju upphöra den 1 i denna månad??
Hjälpte våra upprop?
Lönade det sig att protestera??
Vore välan underbart i så fall ...
Wunderbaumaassarlainen!!

***

3 kommentarer:

  1. Ha HAAA, så mäktigt! Vilken ära på min ära!
    ...känner igen blicken, den galanta...ska det stå galna..? :-)

    Du får uppdatera mig, läser inte DN regelbundet, är Göran en helt ny figur? Är det så är det ju ingen tvekan :-)

    Klart att protesterna har hjälpt! Klart!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med åkervakten inatt! :)

    SvaraRadera
  3. bb:
    Galanta blicken sa det vara, allt annat är felskrivningar!!
    Jag läser inte heller DN regelbundet, jag läser nästan aldrig pappersvarianten!

    Men jag tror att Göran är ny, är han det pef??

    Vore välan wunderbaumaassarlainen om det vore så.
    Jag bara älskar att protestera och ropa uppåt och om det nu visar sig att ...
    HarryBrandelius vad jag ska protestera, mot allt och alla :)!!

    pef:
    Kan bara meddela dig att än har det inte hänt något .. det är lugnt på åkern!
    Inga aliens inga prinsessor ingenting, NADA!!

    SvaraRadera