04 februari 2010

Dagens Snowgubbe

Det var den stora snögubbebyggardagen idag.


***

6 kommentarer:

  1. Hm, kramsnö??? Här finns ingen kramsnö än. Men när jag kastar mig i snön blir jag anfallen av två stora hundar som gärna kramas - ganska OK det också.
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Känns betydligt tryggare och lugnare med två hundar, för ibland får man ju ljuga .. för det som inte framgick var att större delen av rasttiden blev man överfallen av olika snöligor :)))

    Ha en afton med klang så syns vi till kaffet imorgon bitti!!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Kul för barnen med en RIKTIG snövinter. Men...din knytning till skolan???

    SvaraRadera
  4. Jag jobbar halvtid ...

    SvaraRadera
  5. Alltså vintertid? Inga bilder ovanför takgässen än, bradåligtupponer och inte kul för bloggen! Anslagen kanske förminskas?

    SvaraRadera
  6. Den dagen man bygger snögubbar ovanför ska jag plåta dom också.
    Anslagen är numera nere på noll.

    SvaraRadera