19 mars 2010

Dagens Gif


Kängurumattedag ...

***

14 kommentarer:

  1. Om detta hade funnits när jag gick i skolan hade jag haft högsta betyg i matte. SIFFROR kan jag inte...

    SvaraRadera
  2. Om matte hade funnits när jag gick i skolan hade jag inte gått kvar, då hade jag varit uträknad!!

    SvaraRadera
  3. Exakt! Med tappkran alt. långa sugrör.

    SvaraRadera
  4. Har nästan en sådan :))
    Kanske man skulle publicera den??
    Det är ju ändå fredag :))

    SvaraRadera
  5. :-)
    Såg den. Men inga sugrör...

    SvaraRadera
  6. Har man ju med sig, har väl alla alltid???

    SvaraRadera
  7. Teleskoprör så man kan anpassa...

    SvaraRadera
  8. Det kan ju vara hål i paraplystången??!!!

    SvaraRadera
  9. ...men om det blir stopp i klykan?

    SvaraRadera
  10. Kan det bli stopp i sugrör kan det bli stopp i klykor, men då får man dricka direkt ur dunka, till dunket från en feskebåt!!

    SvaraRadera
  11. Gajs Åke Feskeböxas egen lilla tråleribåt?

    SvaraRadera
  12. Det var ett j'vla gaisande nu för tiden .. :)

    SvaraRadera