28 mars 2010

Dagens Karamell

Det är söndag.
Hockeyns slutspel går vidare ...
HV71 möter ...
Nej visst JA.
HVi är ju redan klara för semifinal.
HVi HVann ju med 4-1 i matcher ...

goosevisionen
visar
HV71-TIK - The Best lö femte kvartsfinal



Snacka om smällkarameller ...
Härliga tider strålande tider!!
För LHC och FBK är det tuffare tider.
Båda ligger under med 3-2 i matcher.
Linköping har dessutom bortamatch!!
Nu tror jag dock att båda lagen kvitterar till 3-3 i matcher idag!!
Jag är helt övertygad om att vi får två avgörande .. på tisdag!!??

Kanal 5 visar idag matchen FBK - SAIK.
Matchstart 15:30 ...

***

2 kommentarer:

  1. Med tanke på din tipsstatistik så är det då 50% chans att LHC äntligen vinner i G-borg men jag är som han sa skeptisk.... Indianerna har sett starka ut!

    SvaraRadera
  2. Min tipsstatistik?
    Finns den :)))
    Men vi är överens Frölunda ser bättre ut än vad jag trodde, men om LHC spelar som dom gjorde innan domardebaclet och matchstraffet så ...

    SvaraRadera