26 mars 2010

Dagens Ledord

Han Karlsson har bestämt dagens ledord.
"Fokus och ödmjukhet".
Vi kan avgöra ikväll.
Vi kan stänga tant Berglunds båsdörr för gott!!
Vi har matchboll ...
Men så tänker inte han tränare Karlsson ...
- Vi resonerar inte så. Vi vet att det bara är fokus och ödmjukhet som gäller. Det kommer krävas minst samma hårda jobb imorgon (läs idag)."
Kommer det då att gå vägen?
Gäzz, jag tror det.
Det finns bara ett hinder i vägen ...
Spelarna får absolut inte gå på After Work innan matchen ...
Trots trubadurunderhållning ...


Lyckas Karlsson och Ljungbergh hålla dom borta då vinner vi.
Vi vinner med 4-2 ...

Linköping är piskade att vinna ikväll ...
Brynäs är piskade att vinna ikväll ...
Piska mig hårt, sa Plura och båda vinner.
Dessutom vinner Färjestad och fixar sin matchboll!!

Kanal 9 sänder matchen Linköping-Frölunda.

Sa jag förbundet?
Hockeyförbundet!
Har inte hört ett ljud ...
Jag väntar fortfarande på det bestämda agerandet.
Jag väntar fortfarande ...
Men det är kanske på gång???

***

8 kommentarer:

  1. Ja, fi fan i kväll smäller det.
    Är laddad som aldrig för, hoppas att Tant Berglund gör sin sista i kväll. =)

    SvaraRadera
  2. Är du på plats ikväll eller??
    Fy fan va gott det vore om det blev klart redan ikväll!!

    SvaraRadera
  3. Matchboll har ju inte LHC och på Kanal 9 är det också. Jag själv är i chokladhallen så får vi se om det är dags att smälta isen eller om vi får lite respit...Om inte så är det som det är ingen vinst på två hemmamatcher...ddå är det inte "värda" ens en semi...

    SvaraRadera
  4. Nej int' har ni matchboll :)
    Men kan man tänka sig två förluster i rad hemma??
    Icke sa Nicke.
    Du får ta med trumman!!
    Sa jag det?
    Sa jag rosa!
    Ta på dig den rosa så att jag känner igen dig om du kommer i bild :)))

    SvaraRadera
  5. Alla måste ha blå tröja men jag har svart....jacka. Är det begraving så...

    SvaraRadera
  6. Sektion N Höger rad två plats 35, platsen för kvällen, skulle sitta som smäck med vinst . =)

    SvaraRadera
  7. Solna Björn26/3/10 17:59

    Men ska man orka se matchen på tv med de där värdelösa kommentatorerna som enbart hejar på FHC? Men ska väl göra det och leta efter han med den svarta jackan!

    SvaraRadera
  8. broder:
    Tur att du har svart tröja då, för den blåa färgen ni har är ju fel blå färg!!

    munken:
    Okej tack då har jag koll om det skulle komma ett inslag ...

    solnabjörn:
    SolnaBjörn??
    Hrmf
    Får lite dåliga AIK-vibbar hahahahahaha.
    Det är alltid sämre kommentatorer i motgång.
    Jag minns en gång i E.ON arena ...
    Och då var det ändå bara Radiosporten ..
    Men du får stå ut, så får brorsan sitta ut!!

    SvaraRadera