06 februari 2012

Dagens Bak

Tjustkulle snart ...
Tjustkulle??
Sapa Arena då ...
Men vem fan kan rimma på det?


Jag sätter min deg idag ...
Lovar att vara bakklar till den åttonde ... 


Den här kampanjen kan väl inte oroa Vetlandas KDS:are .. eller?
Ni minns väl den förra?
Alla jävlar minns den!
Jag minns den i alla fall ...


Men det är klart .. allt kan ju missförstås!
En och annan pingstvän kanske tänker som jag ...
En och annan Göran Ivarsson kanske tänker som jag!!!
Dagens Bak ...


Huvva, huvva

Sa jag onsdag.
Hemmamatch mot Bollnäs ...
Heja Heja VeBeKå ...

Sa jag grattis.
Två unga VBK-talanger blev nordiska mästare igår ...
Och en Morokov fick ett brons ...
Rena rama medaljregnet ...

uppdaterat 15:17
Läser om en annan bak.
En programledarinnas ...
Och så Torstens flinka fingrar ...
Skandal ropar vissa.
Torsten ropar andra ...
Svt viftar bort Torstens tafs ...
.. en väldigt överspelad bagatell, projektledaren ...
Helvetes förbannde skit ... jag som missade ...
Vill se, vill se ...

uppdaterat 7/2
Torstens öppna brev.
Det hela känns som en storm i öppet glas ...
Lägg ner, lägg ner ...

Gotlandsfärjan

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar