28 februari 2018

Dagens Bortamatch

Vi möter det fult gröna på bortais ikväll ...


Vi reser i olika fordon ...
Lättare att hålla värmen så ...

Tränare Lindbom väljer sin husvagn ...
Då får jag plats med mina taktiska papper, säger han ...


Lillis ...
Lillis har lite svårt att bestämma sig??
Vi får se om det blir denna ...


.. eller den här varianten ...


Men sen blir det lite olika modeller ...


Vi lär väcka uppmärksamhet när kommer in mot Kaffehallen ...
.. vilket är bra ...
.. då tappar deras spelare koncentrationen och ...

Nåväl.
Innan match lite positiva nyheter.
* Både Wännström och Elliott är med i truppen.
** HV-stjärnan gör comeback ...
***HV-glädjen: Stjärnan gör comeback ...


För övrigt ska truppen vara skadefri ...
.. och jag återkommer under dagen med laguppställningen ...

Ett annat inför-fakta är ju tabellläget ...
Just nu ser det tungt ut att nå en sjätteplats ...


Men, men, men ...
Tre poäng är ju en nödvändighet ikväll .. minst ...
TRE POÄNG krävs för att jag inte ska stå på ängen och tjura ...
Kämpa HåVeBlå ...
Kämpa ...

Nu ser ja det?
Nu ser jag resultatet ...
3-5 ...

uppdaterat 17:33
Laget ikväll ...


***


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar