18 februari 2018

Dagens Gif


Idag blir det full rulle i Sexkantshuset ...
Det är ju dags för kvartsfinal nr 2 mellan VBK och Bajen ...
Hammarby leder ju med 1-0 i matcher ...
.. men idag ska vi ta revansch ...
Idag föds minst en hjälte ...
Minst en gulsvart hjälte ...


Matchen börjar kl. 17:00 ...
Är du på plats så lyssnar du på Pontus Blomberg ...
Du/Ni kan bli den så viktiga tolfte spelaren ...

Kan du inte se den live så följer du den på elitrapport.se ...
Kämpa VeBeKå ...

Jag tippar att vi vinner 5-3 ...
Däremot vågar och vill jag inte tippa vem som blir dagens gula hjälte ...

Det jag vet med säkerhet är att idag bär jag den gulsvarta halsduken ...
.. segerhalsduken ...
Vi vinner alltid när jag bär den ...


Den som jag inte bar i fredags och minns hur det gick ...


***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar