18 februari 2018

Dagens Hjälte

En hjälte är född ...


Johan Löfstedt sätter en hörnretur i förlängningen ...
Vetlanda BK vinner 5-4 ...


Johan Löfstedt .. en hjälte är född ...
Nu blir det en tredje kvartsfinal på Zinken på tisdag ...
Sa jag det?
Sa jag att vi aldrig förlorat när jag har halsduken på ...
Aldrig ...


.. och den lär sitta runt halsen på tisdag också :) ...

Men?
Vad är en fulltidsutvisning?
Både Joakim Andersson och Alan Dzhusoev ...
Men vad är det??


Men skit i det nu ...
Nu firar vi segern ...
Nu FIRAR vi ...
.. och bara NJUTER ...
En hjälte är född ...
Jesus släng dig i väggen ...

uppdaterat mitt i firandet ...
Fulltidsutvisning= båda spelarna får sitta av sina 10 min. Dvs får ej komma ut om motståndarlaget gör mål under utvisningstiden. (tack till Annett Sundberg)

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar