21 februari 2018

Dagens Gif

Igår föddes ingen ny hjälte ...


Idag blir det om inte halvstång så mössvändning ...


Men nu är den matchen historia och ...
.. oavsett vad det stod på resultattavlan igår ...
.. imorgon är det en ny match ...
.. en ny kvartsfinal på hemmais ...
.. med nya förutsättningar och vi börjar på 0-0 ...
Vi lirar på hemmais i hemmaarenan ...
Och ...
Vi gulsvarta har pressen på oss ...
.. vi måste precis som i söndags vinna ...
.. för att hålla liv i kvartsfinalserien ...
Det är sånt vi gillar ...
.. vi gillar att ha pressen på oss ...
.. vi gillar typ när matcher betyder nåt ...
Vi gillar när matcher har typ ett avgörande ansikte ...
.. typ som hon räddningsdockan Mimi ...


Det är då vi är som bäst!!
Och ...
VBK kommer att lyckas med det ...
.. och då blir det en femte och avgörande match ...
.. på söndag på Zinken ...
.. och då på spelbar is ...


Sa jag det?
Sa jag att igår gjorde jag som Pekka ...
Jag gick upp  på vinden och typ gjorde ingenting ...


Men på torsdag då är jag tamefan inte uppe på vinden ...
Inte en chans ...
Kämpa gulsvarta VeBeKå ...
KÄMPA ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar