22 februari 2018

Dagens Nystan


Kvartsfinal nr 4 i Sapa Arena ...
En fjärde kvartsfinal i Vetlanda ...
.. det har inte hänt sedan 1996 ...
Så man kan verkligen skriva ...
DET ÄR NU DET HÄNDER och fötter ...


Det som också händer att vi ikväll får se ett helt nytt gulsvart hemmalag.
Borta är duttandet.
Ikväll blir det mer rejält och rakt på ...
Sanna mina bandyord ...
Och även ikväll föds en hjälte ...
.. jag sätter mina sista styver på att David Borvall blir kvällens hjälte ...


Han gör en avgörande räddning i den 84:e minuten.
Vetlanda leder då med 5-4 ...
.. och Borvalls makalösa räddning gör att vi får en femte och avgörande ...
En femte och avgörande på Zunken på söndag ...
Sanna mina spådomar och sanna mina bandyord ...
Jag och "Skorven" har stark tro på vårat lag!

Matchen i Sapa Arena startar kl. 19:00 ...
Missa inte ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar