18 april 2008

Dagens Ödeshögstips

Ödeshög.
Kartmässigt vackert placerat exakt mitt emellan LHC och HV71.
Vilka håller Ödeshögarna på?
16-14 till ...

Se Smålandsnytt här

Nu till något lite mer allvarligt.
Hur slutar den sjätte finalmatchen?
Plopphallen.
Ikväll.
Huvva, huvva.

Jag tror som Ödeshögarna.
Jag tror att HV vinner.
Trots bortaplan.
Jag slår till med 6-4.




Uppdaterat 15:15
Broder tippar självklart hemmaseger :), 5-3 till LHC
"skridskoavtrycken i asien" tippar 0-12 efter periodsiffrorna (0-3,0-4,0-5)!

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Får väl gratulera till det SM-guld som du tror Hv säkrar ikväll. Då blir det sen kväll på torget i Jönköping kan jag tro. För min del måste man ju tro på en direkt avgörande på söndag så jag säger 5-3 till LHC. De skall visst sätta in gamle målvaktstränaren Mattias Elm i målet men det kanske bara är lösa rykten!!??

    SvaraRadera
  2. 0-3,0-4,0-5..ja 0-12

    Det måste väl få tyst på alla kommentatorer och ev diskussuioner om pucken var inne eller inte..

    SvaraRadera
  3. Ödeshög?
    Är det inte därifrån han Ingesson kommer?

    SvaraRadera
  4. broder/foten:
    Huvva, huvva, nu kör vi snart ...

    jansson:
    Gäss ...

    SvaraRadera