09 april 2008

Dagens Finaltips

Andra SM-finalen.
Linköping leder med 1-0 i matcher.
Nu har vi hemmaplan.
Vi måste ...
Allt talar för HV71.
Väder, vind och övriga yttre ...
.. statistiken ...
Louma och Petrasek har bytt klubbor ...
Ledin, Jämtin och Ward knockar rätt spelare :)



Vi vinner med 5-3.
Tack för kaffet!

Sa jag det?
Sa jag att man kan ladda via "tvålboxen" ...
Sa jag att Kvalserien lever :)
Anrell tror och jag hoppas ...

För övrigt skickar jag en hockeyhälsning till "Broder-LHC". Det känns viktigare att denne sanne LHC-supportern snabbt blir fri från slangar och annat sjukhusskräp! Jag unnar honom att få sitta på läktaren och se hur HV71 spelar bort hans kära LHC från guldet :).

Uppdaterat 15:10
Dan slår till med 4-2 till HV
Brorsan som inte är hjärtlös, tippar att bortalaget vinner med 4-3 ...



Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Hv tar det med 4-2!

    SvaraRadera
  2. Nyss utsläppt från avd HIA så kan jag inte tippa annat än med en skamfilat hjärta dvs Hv-LHC 3-4!!

    SvaraRadera