20 april 2008

Dagens Ettan



Så börjar då den tunga resan tillbaka till Allsvenskan :).
Resan startar i "Söderettan".
Vi är nypåstigna ..



Jag kan inte tänka mig något annat scenario än att vi vinner serien!
Frölunda känns som det enda lag som kan sätta käppar i hörnflaggorna ...
Västra Frölunda ...
.. som för övrigt fick stryk i gårdagens premiär ...
.. mot Värnamo!!



I premiärmatchen möter vi Lindome??
Enligt SmP blir det följande rödblåa elva som ska dansa med bollen idag:

Malmqvist
Nouri - Karlsson - Bild - Hughes
Vasilj - Fredrik Peterson - Smajlovic
Daniel Pettersson - Petry Nilsson

På bänken:
Rasmus Rydén, Niclas Olausson, Freddy Borg, Marcus Nobell och Thorhallur Einarsson.

Östers återtåg följer du bäst via den nydesignade officella, den nystartade "Ettan Fotboll", SmP/Sport, East Front, men bäst och självklarast via den underbara supporterbloggen, "den regngråa", som för övrigt är en av få som vet hur Lindome mönstrar sitt lag idag på Värendsvallen :)

Lindome: Målvakt, nio backar, en mittfältare.

Sa jag det?
Sa jag att matchen börjar kl. 16.00
Då kör vi ...

Sa jag det?
Sa jag att la Squadra enkelt vann revanschmötet mot Berga igår.
Leek lekte in två ...

Sa jag det?
Sa jag att HV71 är svenska mästare i ishockey!!

Sa jag det?
Sa jag att solen går upp i ÖSTER





Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

  1. Tjatgubbe!! Undrar just vilken division Öster hamnar i nästa säsong.... Hahahaha!

    SvaraRadera
  2. Sa jag det?
    Sa jag att vi håller 0-0 mot Lindome :), med kvarten kvar ...

    SvaraRadera
  3. Sa jag det?
    Sa jag "hahahahahahahahahahaha!"?
    Är du svensk?
    Är du det så vet du.
    Då vet du att solen går ner i Öster.

    Den får du bju på.

    SvaraRadera
  4. Hahahahaha har jag någonsin inte bjudit in dig??
    Jag är svensk.
    Jag är dessutom smålänning.
    Jag vet.
    jag vet att solen ibland tillfälligt kan dala ner i Öster, men sen inser den sitt misstag och snabbt som bara finkel går den upp igen ...
    Som ett plan på Torslanda??!!

    SvaraRadera