30 april 2008

Dagens "Ser allt"

Storebror.
Gud.
Robert Lind i Kramfors.
Alla kända för att dom ser allt.
Även det som händer med händer under täcket :).
Nu kan man även lägga till "tuben" ...

Först trodde jag ...


Aha.
Någon har gjort en "försvenskning".
Kul.

Men sen ...
?????
Sen blev det andra bullar i ugnen ...


Någon ägde ljudet!
Någon ägde han Stewarts röstinspelning :)

Snabbt som bara nätet förmår gick jag ut på UMG:s sida.
Men??
Inte f*n fanns det någon Rod Stewart där??
Äger dom alla världens handväskor??

Dessutom.
Jag trodde i min enfald att ...
UMG skulle slänga upp någon reklam ...
Men.
Det visade sig att det var ...
Ja just det.
Gissa tre gånger ...
Gooooooggel .....

Sa jag det.
Sa jag att det verkar som om ...
Det verkar vara en riktig god morgon i Söderhamn.
Kanske apropå andra bullar i ugnen.
Sa jag GRATTIS.
Ja det gjorde jag ...
GRATTIS JANSSON

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Tack, tack!
    Även en god kväll har vi här!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår, jag har sett bilderna :)!!

    SvaraRadera