01 juni 2008

Dagens Varv

Idag börjar vi med en grop.
Detta är vad som återstår av Gerhards revyscen ...
Den ökända gropen vid Troja.


Kanske man kan ta en bättre bild om lägger sig på alla fyra och ...
.. liksom under planket??
Östermalmsdamen utan hatt men med hund ...
.. som passerade ...
.. hon har något att fundera över ...
Vad f*n gör han???


Dagens Skylt!


Vi måste höja våra stenhuggares röster ...


Är detta han grefven Ture??


Helt plötsligt.
När jag var vid Nybrokajen.
Kände jag cementklumpen.
Invaders ...

gåsen bio
presenterar
Veteranbilarna invaderar




Kan tänka mig att ...
På Djurgården.
Men.
Jag gör en Kilroy.
Förra året ...

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Visst är dom underbara.
    Finns det inte mera vackra fordon från denna dag?

    SvaraRadera
  2. Svenskan hade ett litet bildspel det såg jag i går, sen kan du googgla på "Gärdesloppet" ...

    SvaraRadera