04 mars 2009

Dagens Bartips

Ta chansen ni Uppsalabor.
Imorgon kväll är sista chansen.
För sen är det slut!

".. varje hemmamatch hela slutspelet!"


Hahahahahaha det blev två ...
(Förhoppningsvis!!)

Däremot, blir det fler gånger, många gånger ...
.. som man kan samlas på Pub Ladan.
(Förhoppningsvis!!)
Alla bönner till ladan ...


Flustret vs. Ladan
Heja heja heja VeBeKåååååååååååå ...

Sa jag det?
Sa jag SM-final?
Sa jag Vetlanda BK?
Vi är redan klara för en final.
Luarna i P16 kommer att spela final på Studenternas ...
Sa jag GRATTIS!!

Kullen Fans?
Vet inte.
Vet inte hur många bussar det blir???

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag skall vara tidigt ute med tipset jag vet att Sirius vinner med 5-3 men jag tippar med hjärtat dvs de gule vinner med 4-3. Det du käre blogger..

    SvaraRadera
  2. broder:
    Det är lugnt, du får tippa först, för matchen slutar med en gul seger, 5-3!!
    Sirius tar ledningen med 3-1, men sen kommer våra goa gula gamla gubbar och kör över stjärnlaget!!

    SvaraRadera