06 mars 2009

Dagens Slutspelsskägg

På med skägget skriver den officiella.
På med slutspelsskägget ...
Det första skägget.
Revanschens skägg fick kapten Davidsson ...


Men gåsen.
Gåsen som är demokratiskt lagd.
Gåsen tyckte att även Timrå var värda ett skägg.
Ett slutspelsskägg.

Jag tar skägget av Anders Norrman.
Anders Norrmans "Frida Kahlo" ...


Gör en kontaminasammanblandning.
Sätter Fridas skägg på kärringen "Challe".
Kärringen "Challe" Berglund ...


Sa jag det.
Sa jag att "revanschen" sänds i femman ...
En kanal som man har :)

Andra bloggar om: , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Tur att man inget begriper!
    Men det ser inte så lite fnaskigt ut?

    (har konstiga drömmar ibland, gäss somm tittar upp genom toasolen, ventilationsolen och även genom nyckelålen). Jag knaprar bara Tenor, Domino och Figaro. Är det fel på mig?

    SvaraRadera
  2. Den sista böcklingen är inte kokt än!

    http://www.youtube.com/watch?v=IsZwzIXZq3w&eurl=http://josephzohn.blogspot.com/

    Hoppas ingen förstår. Det är inte meningen! Kontakta din närmaste gåsombudsman!

    SvaraRadera
  3. kenneth:
    Tur är bara förnamnet!
    Fnaskigt??
    Mer fransigt ...
    Dina drömmar känns oerhört normala!

    anja:
    Varförstår du? Sätt dig!!

    SvaraRadera
  4. Tappade hakan trots att jag hade mer än två.

    Begåsa oss väl. Ta inte ner oss på jorden som de andra, brukar så väl.

    Vi vill inte leva i avloppet mer

    Vi vill se solen, glädjen och inga grådaskiga lögnare

    Vi behöver inga förfalskade papper med konstiga symboler

    Vi vill möta en framtid med människor som vågar mycket mer ....

    Jag tror det finns en äkta gås någonstans?

    SvaraRadera
  5. HiHi Hi... synd att kärringens skägg ej var mer heltäckade, så man slapp se hans fula nuna.

    SvaraRadera
  6. annanyman:
    Det finns en äkta gås, jag vet det, jag har sett den ...

    raggmunk:
    När vi väl har förpassat hans lag till hockeyns baksida ska vi nog täcka hans fula nuna med både det ena och det andra!

    SvaraRadera