02 mars 2009

Dagens Viktigaste

Läser på den gula ...
Edlund kan troligtvis spela.
Härligt om så blir fallet.
Trots Edlund.
Viktigast i kväll blir han Skorven.

goosevsionen
repriserar
Skorven - The New One



Sa jag det?
Nu har tre tips kommit in.
Da Da Da tippar att Sirius vinner 6-2.
Ke Ke Kenneth tror gult, 6-4.
Jag vinner tipskampen med mitt 5-5 och ...

Uppdaterat 17:19
Så kom det fjärde tipset.
Han Broder som tuktar sin trumma slår till med 4-5.
VBK vinner med 5-4, snön faller och Sirius med den :)))

Andra bloggar om: , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Rejält med snö i Ö-götland. Om det är samma väder i Uppsala talar det för VBK annars tycker jag Sirius såg starka ut men även målisen ingår ju i alla lag. Tippar snö och då 4-5 till de gule!!

    SvaraRadera
  2. Antaget!
    Nu är du iaf med även om bara även ikväll är nära :)

    SvaraRadera
  3. Tror ni får se fram emot en match även på onsdag.
    Vi däremot skall nog ta vara på chansen ;-)

    SvaraRadera
  4. ///:
    Må alla gudar i Hälsingland straffa dig om du får rätt, inte när det gäller ditt röda, det bryr jag mig inte om, där får du tro som du vill, men ...

    SvaraRadera