27 oktober 2009

Dagens Uppförsbacke

Läser i bladet.
Jakten på förbundskapten går vidare.
Nu är det Hamrén som är på den vitmålade väggen!!
Tio små negerluar ...
Svennis, sa nej.
Backe, sa nej.
Uppförsbacke.
Stopp ett tag, sa han Lagrell.
Nu dyker jag ner i min syltburk igen.
Och där hittar jag ...
Erik Hamrén??
Nu snackar vi, sa Lars-Åke.
Erik Hamrén??
Skeptisk.
Trodde nog att Larz-Åke skulle hitta något intressantare i burken.
Trodde på en knall.
Trodde på Jonas Claesson ...
Erik Hamrén!!
Apuh, apuh ...
Uppförsbacke!!


Apropå uppförsbacke.
Hammarby Fotboll.
Inte nog med att dom är på väg ur ...
Lösningen på tränarfrågan kan vara ...
Lars Lagerbäck
Från Tony Gustavsson till Lars Lagerbäck via Tom Åhlund.
Nu snackar vi uppförsbacke!!

Apropå ...
Södertälje SK.
Efter 1-8 i och mot Linköping igår.
Sa jag hemresa.
Sa jag uppförsbacke ...

***

2 kommentarer:

  1. Nu är "artisterna" tillbaka i Chokladhallen här HVlinka och HValac...

    SvaraRadera
  2. .. och tur är väl det :)

    SvaraRadera